Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats de juwelen en accessoires die je wil kopen in het winkelmandje via de knop "In winkelmand". Ben je ingelogd met je Flo Jewelry account? Dan gaat het extra snel: we kennen jou en je adresgegevens al. Heb je liever geen account? Dan kan je ook bij ons bestellen nadat je alle gegevens correct invult.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Neem contact met ons op via onderstaande gegevens. Je kan dit enkel doen als de bestelling nog niet verzonden is.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Neem contact met ons op via onderstaande gegevens. Je kan dit enkel doen als de bestelling nog niet verzonden is.
Hoe zie ik of het product op voorraad is?
Je ziet op de productpagina of een product op voorraad is of niet. Dit verschijnt in het groen.
Wat betekent "beschikbaar via nabestelling"?
Het product dat je wenst te kopen is tijdelijk niet op voorraad. We kunnen het product speciaal voor jou maken. De levering van deze bestelling duurt mogelijk wat langer. We contacteren je voor meer informatie.
Wat betekent "uitverkocht"?
Het product dat je wenst te kopen is uitverkocht en zal niet meer op voorraad komen.
Krijg ik een bestelbevestiging?
Ja. Zodra je bestelling door het platform geregistreerd werd krijg je een bevestiging te zien. We sturen je ook meteen een e-mail waarin we deze bestelling bevestigen.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?
Check even je spam of junk mailbox. Het gebeurt dat een bestelbevestiging daar binnenkomt.
Controleer je even of er geld van je rekening afgeschreven is?
- Als dit zo is, raden we je aan om even te wachten. Soms krijgen we een betalingsbevestiging vertraagd binnen. Heb je na een uur nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.
- Is er geen geld van je rekening gegaan? Dan is de betaling niet gelukt en ben je sowieso geen geld kwijt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.